Uvjeti poslovanja Obuća d.o.o. – Ciciban web shopa prilikom sklapanja Ugovora na daljinu

Dobrodošli u internetsku trgovinu www.webshop.ciciban.hr, gdje će Vaša kupnja biti sigurna i ugodna.

Internetskom trgovinom webshop.ciciban.hr upravlja društvo Obuća d.o.o., generalni zastupnik vrhunskog proizvođača dječje obuće Ciciban s tridesetogodišnjom tradicijom djelovanja na hrvatskom tržištu. Za dodatne informacije o proizvodima i pomoć pri kupnji dostupni smo na telefonskom broju 099 218 8053 svakim radnim danom od ponedjeljka do petka, između 8.00 i 16.00 sati. Također nam možete pisati na e-adresu webshop@ciciban.hr. Odgovor ćemo vam poslati u najkraćem mogućem roku.

U nastavku pročitajte Uvjete poslovanja prilikom sklapanja Ugovora na daljinu.

1.    Opći uvjeti

 

1.1. Informacije o uvjetima

Vlasnik internetske trgovine www.webshop.ciciban.hr  (dalje u tekstu internetska trgovina ili web shop) je tvrtka Obuća d.o.o. (dalje u tekstu trgovac, tvrtka ili Obuća), sa sjedištem u Jože Vlahovića bb, 51000 Rijeka, OIB: 43973053962, e-mail: info@obucari.hr, tel: 051 684 970.

Opći uvjeti online prodaje web shopa u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o elektroničkoj trgovini, Zakon o obveznim odnosima te ostalim primjenjivim propisima Republike Hrvatske.

Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s navedenim uvjetima.

1.2. Definicije

Korisnik – posjetitelj internetske stranice koji ne naručuje proizvode

Registrirani korisnik – registrirani posjetitelj internetske stranice koji ne naručuje proizvode

Kupac – svaka osoba, punoljetna i poslovno sposobna, koja odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski obrazac narudžbe i pošalje ga trgovcu te time prihvaća Opće uvjete poslovanja Obuće te s istom ima sklopljen važeći sporazum o kupnji proizvoda. Kupac predajom internetske narudžbe potvrđuje da je upoznat s Općim uvjetima.

Narudžba – obrazac trgovca koji popunjava kupac, slijedeći potrebne korake kako bi kupio proizvod(e) koji se prodaju u internetskoj trgovini, kao što je navedeno u Uvjetima poslovanja.

Ugovor – ugovor na daljinu, odnosno ugovor sklopljen između trgovca i kupca u okviru organiziranog sustava prodaje bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i kupca na jednom mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi sredstvo daljinske komunikacije (Internet), u skladu s ovim Uvjetima poslovanja koje Kupac izričito prihvaća. Ovi Uvjeti poslovanja smatraju se sastavnim dijelom Ugovora. Svi ugovorni dogovori između trgovca i kupca, a koji se tiču kupnje proizvoda na internetskoj stranici uređeni su ovim Općim uvjetima te u konkretnoj narudžbi.

1.3. Uvjeti prodaje

Uvjeti prodaje na daljinu određuju rad prodaje na daljinu, prava i obveze kupca i trgovine te uređuju poslovni odnos između tvrtke Obuća d.o.o. i kupaca koji obavljaju kupnju na daljinu putem internetske trgovine. Tvrtka isporučuje naručene proizvode kupcima u Hrvatskoj i odabranim zemljama Europe. Podaci o proizvodima, uvjetima poslovanja, Internet stranici i ostalim informacijama u internetskoj trgovini www.webshop.ciciban.hr dostupni su na hrvatskom jeziku. Internetsku kupnju kupac može izvršiti kao registrirani korisnik ili bez registracije.

1.4. Glavna obilježja robe

Proizvodi su prikazani opisno i na fotografijama.

Slike proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su u stvarnoj ponudi. Za dodatne fotografije ili opise proizvoda trgovac je kupcu dostupan putem e-maila: webshop@ciciban.hr. Obuća zadržava pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.

1.5. Cijene

Istaknute cijene su u kunama (HRK) s uračunatim PDV-om. Cijene i popusti vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Za proizvode koji su na popustu, prekriženom vodoravnom linijom iskazana je puna cijena proizvoda, zatim iznos popusta u postotku te konačna cijena s oduzetim popustom i uračunatim PDV-om.

U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave koji se posebno plaćaju. Cijene vrijede u slučaju plaćanja navedenim načinima plaćanja i pod navedenim uvjetima. U slučaju plaćanja Internet bankarstvom ili općom uplatnicom, troškovi uplate odnosno međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Cijene u internetskoj trgovini nisu usporedive i nisu nužno uvijek iste kao maloprodajne cijene u trgovinama Ciciban.

1.5.1. Izjava o konverziji

Za kupce izvan granica Republike Hrvatske:

Sva plaćanja vrše se u hrvatskim kunama. Naplaćeni iznos na računu vaše kreditne kartice pretvara se u vašu lokalnu valutu prema tečaju udruženja kreditnih kartica.

1.6. Trajanje Ugovora

Ugovor koji kupac sklapa s Obućom na neodređeno vrijeme, jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut.

 

2.    Narudžba

 

2.1.  Postupak kupnje

Izbor proizvoda i dodavanje u košaricu

Proizvod koji kupac želi kupiti dodajte u košaricu klikom na gumb „U košaricu“. 

Broj proizvoda u košarici je proizvoljan i neograničen. Košaricu kupac može pregledati u bilo kojem trenutku, promijeniti količinu odabranih proizvoda ili ukloniti proizvode iz košarice. Kada kupac završi s dodavanjem proizvoda u košaricu, klikne na gumb “Vidi košaricu” ili ikonu košarice u gornjem desnom kutu preglednika.

Kada je kupac završio s odabirom proizvoda, prelazi na sljedeći korak klikom na gumb „Kreni na plaćanje“.

Upis podataka za plaćanje

U ovom koraku kupac u elektronički obrazac upisuje podatke za plaćanje – informacije o kupcu te dodatne podatke o dostavi ukoliko traži dostavu na drugu adresu. Ako je već registriran u internetskoj trgovini, odabire opciju „Kupac povratnik? Kliknite ovdje za prijavu“ te unosi korisničko ime i lozinku koju je izabrao prilikom registracije te se time automatski ispunjavaju podaci o kupcu, ukoliko ih je prethodno unio. Ako kupac nije registriran u internetskoj trgovini, može se registrirati označavanjem kućice „Otvoriti račun“ te upisom korisničkog imena i lozinke ili klikom na ikonu osobe u gornjem desnom kutu Internet stranice te klikom na opciju „Izradi korisnički profil“. Kupac kupnju može obaviti i bez registracije.

Izbor načina plaćanja

Slijedi izbor načina plaćanja te posljednja provjera naručenih proizvoda. Kupac može izabrati jedan od tri načina plaćanja:

–             Izravna uplata na račun Internet bankarstvom ili općom uplatnicom

–             Plaćanje pouzećem (vrijedi samo za narudžbe unutar Hrvatske)

–             Plaćanje debitnim ili kreditnim karticama

Potvrda narudžbe

Kupac mora biti suglasan i dati svoju potvrdu da je pročitao i da se slaže s uvjetima korištenja i odredbama web-stranice.

Ukoliko želi, kupac se može pretplatiti na primanje newslettera.

Klikom na gumb „Potvrdi kupovinu“ trgovac je zaprimio narudžbu, a kupac će o detaljima iste biti obaviješten putem e-maila naslova „Vaša Ciciban Webshop narudžba je zaprimljena!“. Kupoprodajni ugovor smatra se sklopljenim u trenutku kada trgovac potvrdi kupovinu te u zasebnom e-mailu kupcu dostavi račun.

2.2.  Načini plaćanja

Plaćanje u internetskoj trgovini može se obaviti na sljedeće načine:

  1. Nalogom za plaćanje: Internet bankarstvom ili općom uplatnicom na temelju dobivenih podataka za uplatu. Troškovi uplate odnosno međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Ukoliko kupac izabere ovaj način plaćanja, proizvod se šalje tek kada je uplata kupca vidljiva na računu trgovca.

  1. Kreditnom ili debitnom karticom

U internetskoj trgovini moguće je jednokratno plaćanje sljedećim karticama: Maestro, MasterCard, Visa, Diners.

Kupac karticom može platiti nakon što je preusmjeren na internetsko sučelje za sigurno plaćanje WSPay™. Sredstva su prvo rezervirana, a nakon provjere stanja na zalihi i potvrde narudžbe provodi se plaćanje.

U internetskoj trgovini moguće je plaćanje kreditnim karticama na 2 rate za iznose iznad 300,01 kn:

Banka

Kartica

Zagrebačka banka

Mastercard

Visa

PBZ

VISA Inspire

Maestro

Visa Premium

Erste

Diners

3. Pouzećem: iznos narudžbe kupac plaća gotovinom na ruke dostavljaču prilikom isporuke. Nije moguće za narudžbe izvan Hrvatske.

2.3.  Sigurnost plaćanja

Ciciban web shop koristi WSPay™ za online plaćanja.

WSPay™ je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay™ kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay™ ima. WSPay™ koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Radi zaštite vaših podataka sustav WSPay™ ne dopušta naplatu većeg iznosa kao ni uvid u broj vaše kartice. Obuća vidi samo broj transakcije koji se šalje na naplatu ili otkazivanje narudžbe koju iz nekog razloga ne možemo isporučiti.

Sustav WSPay™ primjenjuje najviše standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi korisnici sustava WSPay™ uključeni su u 3D secure zaštitu, čime se korisnicima jamči sigurna kupnja u internetskoj trgovini. Brojevi kreditnih kartica kupaca ne čuvaju se u sustavu, a sam upis zaštićen je SSL enkripcijom podataka.

Sustav WSPay™ kontinuirano radi na povećanju sigurnosti, što potvrđuje certifikat o usklađenosti sa standardom PCI DSS. Standardom PCI Data Security Standard (PCI DSS) definiraju se sigurnosne mjere za obradu, spremanje i prenošenje (komunikaciju) kartičnih podataka.

2.4.  Dostava

Dostava proizvoda vrši se radnim danom putem kurirske službe prema izboru trgovca, a ugovorni partner Obuće je GLS. Obuća zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu ako će na taj način narudžba biti učinkovitije dostavljena. Trgovac nije odgovoran za kašnjenje isporuke zbog neažurnosti prijevoznika.

Cijena dostave za adrese u Republici Hrvatskoj je 30,00 kuna. Dostava se vrši isključivo unutar granica Europske Unije, a cijene dostave i zemlje u koje je dostava moguća dostupne su ovdje. Rok dostave je 3-8 radnih dana za Republiku Hrvatsku, a 3-10 radnih dana za odredišta izvan RH.

Ukoliko kupac naručuje više od jednog artikla, moguće je da će jednu narudžbu dobiti u više paketa. Takve isporuke Obuća radi da bi kupci naručene proizvode dobili što prije, a kupac u svakom slučaju snosi trošak dostave samo jednog paketa.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja paketa od dostavljača provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Trgovac nije odgovoran za mehanička oštećenja nastala prilikom dostave.

Kupac je dužan po preuzimanju pošiljke provjeriti sadržaj paketa te u slučaju da neki od naručenih proizvoda nedostaju, odmah, a najkasnije u roku od 3 radna dana o tome obavijestiti Obuću. Protekom roka od 3 radna dana kupac gubi pravo prigovora da naručeni proizvod nije bio u isporučenoj pošiljci, te će se smatrati da mu je naručeni proizvod fizički predan u posjed.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi te ako kupac nakon 15 dana od dana kada je trgovac potvrdio narudžbu ne dobije pošiljku, mora obavijestiti trgovca kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe.

3.    Povrat i zamjene

S obzirom da prilikom online kupovine kupac proizvode nije vidio niti ih imao u svojim rukama, Obuća omogućuje kupcu da u roku od 14 dana od dana primitka paketa, bez navođenja razloga svoje odluke, kupac proizvode vrati ili zamijeni.

Kupac može ugovor raskinuti koristeći Obrazac za jednostrani raskid ugovora koji može preuzeti ovdje, a koji je u gore navedenom roku dužan poslati trgovcu putem e-pošte: webshop@ciciban.hr te ga priložiti pošiljci.

Kupac snosi troškove dostave proizvoda na adresu Obuće te je obvezan vratiti nenošen, neoštećen i neupotrebljavan proizvod te u originalnoj ambalaži koja ne smije biti oštećena i promijenjena.

U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora. Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a trgovac će povrat novca izvršiti na broj računa koji je kupac upisao u Obrazac. Povrat novca izvršit će se kada roba bude vraćena trgovcu.

Prilikom vraćanja proizvoda, isti je potrebno dostaviti u originalnoj ambalaži. Paket s fotokopijom računa i ispravno ispunjenim Obrascem za jednostrani raskid ugovora kupac je dužan dostaviti na adresu:

Obuća d.o.o.

Jože Vlahovića bb

51000 Rijeka

S naznakom: Za web prodaju

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

4.    Reklamacije i prigovori

Sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača kupac ima pravo na reklamaciju vezanu uz materijalni nedostatak proizvoda.  Reklamacije i svi ostali prigovori se mogu izjaviti u pisanoj formi putem e-pošte: reklamacije@obucari.hr ili na adresu Obuća d.o.o., Jože Vlahovića bb, 51000 Rijeka, s naznakom: za Odjel reklamacije.

Prije slanja proizvoda na reklamaciju, proizvod je potrebno očistiti te pismeno obrazložiti razlog reklamacije.

U slučaju prihvaćene reklamacije, trošak dostave proizvoda na adresu trgovca snosi trgovac.

Nakon primitka proizvoda koji je predmetom reklamacije, trgovac će pregledati proizvod te utvrditi radi li se o materijalnom nedostatku proizvoda, a o rješenju reklamacijskog postupka u roku od 15 dana od dana primitka proizvoda obavijestit će kupca. U slučaju opravdane reklamacije, trgovac će ponuditi nekoliko mogućnosti za otklanjanje materijalnog nedostatka. Pravo na povrat plaćenog iznosa kupnje u slučaju utvrđivanja materijalnih nedostataka detaljnije uređuju odredbe Zakona o obveznim odnosima.

U slučaju odbijene reklamacije, trgovac će kupca obavijestiti o vraćanju proizvoda iz reklamacijskog postupka te dogovoriti preuzimanje proizvoda.

Pri vraćanju reklamiranih proizvoda kupac je dužan priložiti fotokopiju računa, te proizvod poslati na:

Obuća d.o.o.

Jože Vlahovića bb

51000 Rijeka

S naznakom: Za Odjel reklamacija

 

5.    Zaštita podataka

 

5.1 Osobni podaci

Osobni podaci su svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi, a pojedinac ili ispitanik, čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno.

5.2. Izjava o prikupljanju i korištenju osobnih podataka

Obuća obrađuje osobne podatke u skladu s važećim propisima te postupa u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka, stavljajući na snagu Direktivu 95/46 / EC (Opća uredba o zaštiti podataka – GDPR) i druge propise koji reguliraju zaštitu osobnih podataka.

Ciciban web shop štiti osobne podatke kupaca na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje obveza trgovca; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka te daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima koji imaju ovlaštenje za pristup i obradu osobnih podataka kupaca te kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Ova se politika odnosi na sve korisnike i kupce internetske stranice i internetske trgovine.

5.3. Prikupljanje podataka

Obuća prikuplja isključivo osobne podatke koje kupac upisuje samostalno. Podaci se prikupljaju registracijom za korištenje web shopa, odnosno ispunjavanjem elektroničkog obrasca za internetsku narudžbu. Prikupljanje podataka nužno je za pružanje usluga web shopa i dostavu kupljenih roba te su oni prikupljeni temeljem uvjeta o korištenju.

Stvaranjem korisničkog računa i upravljanjem njime prikupljaju se podaci: ime i prezime, adresa e-pošte, korisničko ime, telefonski broj, ulica i kućni broj, poštanski broj i grad, država. Ispunjavanjem elektroničkog obrasca za narudžbu prikupljaju se podaci: ime i prezime, adresa e-pošte, telefonski broj, ulica i kućni broj, poštanski broj i grad, država.

5.4. Obrada podataka

Voditelj obrade je društvo Obuća d.o.o., Jože Vlahovića bb, Rijeka.

Obrada se odnosi na svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka, bilo automatiziranim bilo neautomatiziranim sredstvima kao što su prikupljanje, bilježenje, organizacija, strukturiranje, pohrana, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, obavljanje uvida, uporaba, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi način, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje.

Informacije prikupljene prilikom stvaranja korisničkog računa, odnosno ispunjavanjem elektroničkog obrasca za narudžbu na web shopu koriste se na sljedeće načine:

  • Korisničko ime koristi se za identifikaciju korisnika i ponovni pristup registriranom profilu u internet trgovini
  • Adresa e-pošte koristi se za kontaktiranje s kupcem u slučaju nedovršene kupnje proizvoda, slanju obavijesti o dostupnosti proizvoda, obavijest o primljenoj narudžbi te obavijest o poslanom paketu
  • Ime, prezime, adresa e-pošte, telefonski broj, poštanski broj, mjesto i adresa koristi se za obradu i praćenje narudžbe, uključujući dostavu proizvoda na navedenu adresu
  • Ime, prezime, adresa e-pošte, telefonski broj korist se za upravljanje nesuglasicama u vezi kupnje

5.5. Trajanje upravljanja podacima

Prilikom kupnje proizvoda u web shopu, osobne podatke kupca zadržavamo 6 mjeseci od izdavanja računa.

Informacije o računu zadržavaju se 11 godina počevši od datuma izdavanja računa.

Zbog boljeg korisničkog iskustva i lakšeg korištenja internetske trgovine, navedeni podaci se za registrirane korisnike čuvaju sve dok postoji njihov korisnički profil na web shopu.

U slučaju kada registrirani korisnik ili kupac ne želi da Obuća više na bilo koji način obrađuje podatke istoga te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to javiti Obući putem e-pošte na adresu: webshop@ciciban.hr.

Obuća ne prikuplja posebne kategorije osobnih podataka te moli da kupci putem Internet stranice ne šalju niti ne otkrivaju informacije koje su uključene u posebne kategorije osobnih podataka (kao što su podaci o rasi ili etničkoj pripadnosti, podaci o političkim, vjerskim i drugim uvjerenjima, zdravlju, kriminalnoj povijesti ili članstvu u sindikatima).

5.6. Sloboda izbora

Osobne podatke koje kupac pruža tvrtki kontrolira sam. Ako odluči ne dati svoje podatke tvrtki, tada neće imati pristup određenim internetskim stranicama na internetskoj trgovini.

Ako se osobni podaci kupca promijene (adresa e-pošte, poštanska adresa, telefonski broj), trgovca može obavijestiti o promjenama putem e-pošte: webshop@ciciban.hr. Ukoliko kupac želi da Obuća izbriše njegove podatke, može predati zahtjev za brisanje podataka putem e-maila: webshop@ciciban.hr ili pismeno na adresu Obuće.

5.7. Svrha i uvid

Osobni podaci koriste se isključivo u ranije navedene svrhe te će neki od njih u postupku obrade biti dostupni vanjskim izvršiteljima obrade.

Vanjski izvršitelji su renomirane organizacije iz EU i svijeta koje Obuća angažira za izvršavanje eksternaliziranih funkcija:

  • GLS – dostava
  • MailChimp – The Rocket Science Group – platforma za slanje newslettera (poslužitelji se nalaze u SAD-u što znači da se podaci iznose u 3. države i standardi sigurnosti mogu biti drugačiji od EU standarda)

Pored toga, temeljem zakonskih obaveza, osobni podaci bit će dani na uvid i predstavnicima nadležnih zakonskih tijela.

5.8. Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka vlasnika kartica

Ciciban web shop koristi WSPay™ za online plaćanja.

WSPay™ je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay™ kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay™ ima. WSPay™ koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

WSPay™ kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.

WSPay™ koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

Ime i prezime

E-mail

Telefon

Adresa

Mjesto

Poštanski broj

Država

Vrsta kartice

Broj kartice

Vrijeme trajanja kartice

CVV kod kartice

WSPay™ ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.

WSPay™ jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

Obuća nema uvid u bankovne podatke kupca. Djelatnici Obuće ni u jednom trenutku nemaju pristup broju kartice kupca. Dostupan im je samo broj autorizirane transakcije, što omogućuje naplatu cijelog ili djelomičnog iznosa dogovorene transakcije ili otkazivanje iz razloga dogovorenih s kupcem. Više o sigurnosti plaćanja kupac može pročitati ovdje.

Zaštita osobnih podataka u skladu je sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka.

5.9. Kolačići

Kolačići su male tekstualne datoteke koje se preuzimaju s internet stranica koje korisnik posjećujete na kompjuteru ili mobilnim uređajima. Tvrtka koristi kolačiće samo za prikupljanje podataka koji se odnose na upotrebu stranice webshop.ciciban.hr. Više o kolačićima korisnik može pročitati ovdje.

Pružanje sigurnosti osobnim podacima kupaca prioritet je trgovca. Podaci kupaca i korisnika su u svakom trenutku zaštićeni od gubitka, uništenja, krivotvorenja, manipulacije i neovlaštenog pristupa ili neovlaštenog otkrivanja.

5.10. E-novosti (Newsletter)

Prijavom na Ciciban e-novosti (newsletter) putem obrasca za prijavu, korisnik se može pretplatiti na primitak e-novosti tvrtke Obuća d.o.o.. Korisnik koji na početnoj stranici web shopa upiše svoju e-mail adresu u obrazac za prijavu na newsletter i klikne na „Pretplati se“ ili prije potvrde kupnje označi kvačicom polje uz koje piše „Želim se pretplatiti na primanje newslettera i dobivati obavijesti o novim kolekcijama, popustima i pogodnostima u Ciciban trgovinama i web shopu“ prihvaća i slaže se da Obuća koristi e-mail adresu korisnika u svrhu informiranja o novostima, ponudama, popustima, promotivnim aktivnostima i drugim obavijestima vezanim uz poslovanje tvrtke, te za statističku obradu. Platforma koju Obuća koristiti za izradu, slanje newslettera i pohranjivanje adresa je MailChimp.

Pri prijavi na e-novosti, tvrtka prikuplja samo elektroničku adresu (e-mail adresu), koju korisnik unosi u obrazac za prijavu. Obuća ovaj podatak prikuplja isključivo s namjerom informiranja o novostima, ponudama, popustima, promocijskim aktivnostima i drugim obavijestima vezanim uz poslovanje tvrtke, te za statističku obradu.

Podaci o elektroničkoj pošti se pohranjuju, sve dok se korisnik ne odjavi iz usluge primanja e-novosti. Od primanja e-novosti, korisnik se može odjaviti u bilo kojem trenutku, tako što klikne na označeno polje “Odjava” u primljenoj e-novosti.

Pri ispunjavanju prijavnog obrasca za primanje e-novosti, korisnik mora potvrditi da se slaže da tvrtka koristi elektroničku adresu u svrhu informiranja, kao što je ranije navedeno, te da je upoznat s pravom, da se može u bilo kojem trenutku odjaviti s liste primatelja e-novosti. To se učini tako što se klikne na označenu poveznicu (link) u poslanoj e-novosti. Ukoliko korisnik ne označi da se slaže s navedenim, Obuća više neće slati obavijesti na elektroničku adresu. Obuća  šalje e-novosti, samo onim korisnicima koji su izričito dali suglasnost (privolu), da žele primati elektroničke obavijesti (e-novosti).

6.    Rješavanje sporova

Za sve što nije regulirano općim uvjetima primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova. Sve sporove iz općih uvjeta ugovorne strane pokušat će riješit sporazumno. Svi sporovi, koji proizlaze iz ovih općih uvjeta i koje trgovac i kupac ne mogu riješiti međusobnim sporazumom, podliježu nadležnosti suda pred kojim tuženik ima stalno ili privremeno prebivalište, odnosno sjedište.

Obzirom na odredbu članka 85. Točke 2. Zakona o zaštiti potrošača, napominje se da nije predviđen jamstveni fond ili drugi oblik obeštećenja potrošača koji nije određen Zakonom o kreditnim institucijama i Zakonom o tržištu kapitala.

6.1.  Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, koja je u Republiku Hrvatsku preuzeta Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem online platforme na kojoj su opisani način i pretpostavke korištenja mehanizmom izvansudskog internetskog rješavanja sporova i kojoj kupac može pristupiti ovdje.